Bijzonder goed
onderwijs

Binnen 3 minuten een eerste indruk van deze prachtige school.

Bekijk de video! En kom gerust eens kennismaken.

Gaat uw kind voor het eerst naar school?

Prins Mauritsschool

Welkom bij de Prins Mauritsschool, waar we geloven dat elke leerling belangrijk is en zich thuis moet voelen. Bij ons staat naast leren ook de persoonlijke ontwikkeling centraal.

Of u nu al bekend bent met het christelijk geloof of niet, wij bieden een warme en respectvolle omgeving waarin uw kind zichzelf kan zijn. We hechten waarde aan open communicatie en staan altijd klaar voor gesprekken en vragen.

Wilt u meer weten over onze school en waar we voor staan? Klik dan hieronder en ontdek hoe we samen werken aan een stimulerende en inclusieve leeromgeving waar uw kind kan groeien en bloeien.

Prins Mauritsschool   bijzonder goed onderwijs   Sfeerfoto